A kezdőlapon tudod elérni különböző kategóriákban a sablonokat, mint például Javaslatok, Prezentációk, Social Media, Videó, Nyomatok.
A sablon kiválasztása során arra kell gondolni, hogy kvázi funkcióban mit ad az adott sablon.
Minden sablon igazából ugyanúgy fotókból, szövegekből, elemekből, alakzatokból áll, amik valamilyen kompozícióban vannak elrendezve, és színeket adtak meg nekik.
A lényeg, hogy meghatározd milyen információt, érzést, mondanivalót akarsz átadni, milyen formában teszed ezt meg, és hogy ehhez tudj találni olyan sablont, amit megfelelően át tudsz alakítani.
Ehhez kell az, hogy kialakíts magadnak egy egyszerű arculatot, hogy gyorsan és hatékonyan a saját márkádra tudd szabni ezeket a sablonokat.
Amikor a sablonok között keresel, fontos, hogy a kompozíció, az elrendezés a lényeg, mert a színeket például könnyen cserélheted.