Ha 2022. márciusa óta megnézted az azonos című leckét a Weboldal tervezés kurzusban, akkor nem érdemes megnézned, mert sok különbség nincs a 2 videó között.
Serfőző Péter cikke: https://brandguide.hu/a-brand-spiral/
Brand spirál 3 fő szakasza:
Branding
Arculati
Marketing
Branding szakasz:
cég küldetése
célcsoport
vízió
misszió
az értékek
értékajánlat
személyiség
hangnem
tónus
üzenet
szlogen
márkaígéret
sztori
elevator pitch
Arculati szakasz:
Styleguide/Arculati Kézikönyv: a márka vizuális elemeinek meghatározása
logó
embléma
színek
tipográfia
grafikai elemek
Marketing szakasz:
Klasszikus arculati felületek:
névjegykártya
levélpapír
dokumentum
roll-up
szórólap
plakát
csomagolás
Digitális arculati elemek:
weboldal
favicon
e-mail aláírás
közösségi média bejegyzés sablonok
digitális hirdetés sablonok
A kurzus alatt mi egy digitális arculati táblát fogunk felépíteni, ami egy egyszerűbb formája lesz a styleguide-nak.
logó különböző formákban
színpaletták
betűtípusok
grafikai elemek
Készíts egy korrekt digitális arculati alapot, de ne szánj rá a kelleténél több időt, ne légy perfekcionista!